let me lay in your bed, talk of things you don't know. take the clothes from my back, and make love to me slow

har nog haft världens sämst tänkbara början på denna veckan, det är höstigt ute och blött och jävligt men nästa vecka är det lov tack och lov. har haft typ en lektion per dag den senaste tiden och istället för att göra nåt nyttigt av tiden har jag sovit resten av dagarna. imorgonbitti ska jag till Zelia Kos som ska göra slut på mitt käftlidande. annars så är det halloweenferre i svedala på lördag, elvirab känner ingen och ska med säkerhet försöka bli fullast. förrutom det så är acke så jävla fin, jag vill vara snygg och smal och jag tycker att det suger att jag ej träffat den finaste människopojken på flera dagar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0