för min största dröm var att få delta i wildkids på SVT

landade på sturup ikväll efter en väldigt för kort visit hemma och mammis och pappis och de gamla vännerna. tog mig till söder trots ännu mer krångel med flygningen, det löste sig iallafall. acke visar sig också ha en sko på kant, "fan då" tänker jag. men värre blir det, för det visar sig att vi inte har något vatten i läggan, och det är inte bara vi som inte har vatten, utan hela bökis är utan vatten. PALLA var ordet och det är vad jag ABSOLUT EJ gör. sju ringer väckarklockan imorgon och jag ska sprätta upp och skina som en solstråle, inga konstigheter en tisdagmorgon, men här sitter vi med svenska-tal upp över öronen. nu är det dags för macka, puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0