and after all..

skrev vad som skulle bli bloggens roligaste och längsta inlägg någonsin igår men internet la av. blev så satans arg att jag smällde igen datorn men nu sitter jag här igen och gör ett nytt försök. är iofs även nu SÅ SATANS ARG eftersom svenska folket inte verkar veta bättre än att skicka ut daniel ur idol och det är bara för tragiskt!!  kvällen med tacos och ronja var iallafall fin och finare blev den när filip kom men finast på hela kvällen det var ändå när olle sjöng för mig! en annan bra sak är att det är fredag och heeelg, en ännu bättre sak är att nästa vecka är det looov och vet ni mer? veckorna efter lovet blir ännu lite bättre, för då ska jag och acke på praktiiiik wiiee, kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0