I guess that's why they say, every rose has its thorn

sitter på arlanda och genomlider det tråkiga med att bo på två olika ställen. en sväng hem till skåne sitter fint efter en hel del vilande i norr tillsammans med mamma och pappa, WIIIE. landar 1855 och freja så någonting om falsterbo redan ikväll, FINT! på mässan i falsterbo väntar ackes nya sadel som kom till sverige för några dagar sedan och om 11 dagar trippar jag och bästa ronja tillbaka hem till norrland igen och det ska bli wonderfulllllll!! acke stannar hemma hos mammis och pappis och vilar sig tillsammans med min röda och nyss fick jag reda på att min huvudsponsor varit och hämtat ut mina nya dyontyglar som ska vara awesomeee, shit längtar redan hem igen. hem, hem, hem nu blev det rööörigt haha PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0