I throw my hands up in the air sometimes, saying AYOOOOOOH

om ganska exakt två och en halv timme ringer väckaren, tidigt imorgonbitti åker jag tillsammans med freja mcdowell, ronja andersson, michelle wallentin, therese thornberg, julia björkhill och tove thell till KROATIEN för en vecka med friiiiiihet-frid-fest. stället vi ska till heter tydligen någonting med ZADAR och folk som nyligen besökt landet säger att där är sjuuukt varmt, jaha elvis, hur ska det gå???? det känns galet att vi nyss firade "100-dagars" till denna resan och jag är så lyllig att det är med dom här flickorna som jag ska få åka!! bloggen uppdateras kanskekanske, annars vill jag bara tacka min mamma och pappa för resan och allt annat ( ta hand om min finaste acke noga nu!!) och säga: PEEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0