flickorna - bökis - wrong turn OSV

läget är instabilt, trappen/bron är utgångsläget i livet - två på dörrmattan och två på cykelkorgen, härliga stunder. vi har utvecklats till något liknande monster och kallar oss 4 numera wrong turn, vilket tydligen ska vara efter en film som handlar om inavlade mongon som bor i skogen. läggan lider av diverse virus och sjukdomar (prickar och fläckar och hosta och feber), halva styrkan har legat hemma framför film medan jag och ronja har inhämtat information i skolsalen. acke är kanske den finaste jag vet i världen och alla andra manliga varelser är åt helvete. finns en låt som säger att somliga ljus brinner aldrig ut, och jaa, jag verkar sakna förmåga att släcka. annars taggar vi till malmö imorgon, nrj in the park verkar bli galet och idag har jag ridit första träningen för karin h som årskurs 2aaaaa, TJOHO full pott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0