Postat av: a

varför ska du sälja ponnysarna? du är väl inte 18? vill du ha storhäst?

nej, jag är inte 18, jag har nyss fyllt 16 och anledningen till att jag inte kan ha kvar alla ponnyer är att det är svårt att ha tre ponnyer stående hemma i vallen när man själv går skola i skåne. så länge mamma och pappa bor kvar här uppe och jag inte har någon möjlighet till fler stallplatser så kan jag bara rida och hålla igång en ponny. jo, jag funderar på storhäst, men viljan går som i vågor;) en rolig grej vore kanske att ha kvar min ungponny och köpa en mer rutinerade storhäst.

 


Kommentarer
Postat av: J

Vad har gjort av alla ponnyer medan du är i Skåne-land? Såg att Anthonia tävlade ferlando, sålt honom till henne?

Älskar din blogg!

2009-09-13 @ 18:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0