Varför skynda på när den tiden snart är här ändå?

måste börja med att be om förlåtelse för det lilla upphållet här på bloggen. det har varit lite mycket att göra på sista tiden, en bortförklaring. medans ni har undrat var jag har varit så har jag hunnit med en tripp till norrlandet, hem till andré och mamma och pappa och fuxen och ferre och allaalla andra. ferre har tävlat med anthonia och jag hann med att rida fuxen en sväng, jag hann också en bio med min fina och endel annat! jag fick träffa alexander också en stund, det var bra!

 skåne börjar höstas men mogge verkar älska livet! idag, den 17 så är det exakt en månad sen jag träffade michelle, isis, freja, ronja och julia för första gången, och just idag, den sjuttonde har jag och fuxen varit tillsammans i 20 månader, det ångrar jag inte en sekund! imorgon blir det uppstigning halv åtta och stallet, sedan NFU och jag riktigt längtar efter en utskrattning igen, MM hästarna!!!  

GODNATT


Kommentarer
Postat av: Ronda.blogg.se- Mode, Tips, Skötsel, Tankar och Funderingar, Träning/Tävling och Ridsport, allt för dig och din häst!

Härliga bilder ;)

2009-09-26 @ 00:35:28
URL: http://ronda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0