isis pinon & ronny andersson

dom två senaste dagarna har varit galet roliga, igår vad vi i stallet hela förmiddagen och sedan klockan tre tränade jag för daniel, mogge var riktigt duktig! imorse var vi tillsammans i stallet och sedan klockan tio planerade vi aktiviteter till kommande hälsopedagogik-lektioner, i eftermiddags har andy swärd varit här hos oss igen och han är bara FÖR king! imorgon tränar jag för karin hero och det ska nog bli bra. just förtillfället myser isis hos jag och ronja, vi smider planer inför helgen trots att jag ABSOLUT borde plugga! nu väntar alldeles strax duschen och sen ska jag se riverside i sängen:) haaaaaaj


Kommentarer
Postat av: iceice baby

detta är så bäst!

2009-09-23 @ 23:37:27
Postat av: Åsa

Hej Elvira



Passerade vägen in till Bökeberg igår så nu vet jag var det är du är någonstans . Ni ser ut att ha kul

Är utb bra? Hälsa Tarzan han kommer knappast i håg mig . Säg att jag var hos Fylking på valla

Ha det så bra / Åsa

2009-09-24 @ 07:30:58
Postat av: farmor

Ja, mitt kära barnbarn - glöm inte att plugga är viktigt om det ska bli bra resultat. Du kanske hamnar tillbaka i Vallen annarts i värsta fall

Tusen Kramar

2009-09-24 @ 20:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0