freja&ronja freja&ronja freja&ronja freja&ronja









idag har svedala-himlen varit klarblå och jag älskar att detta är utsikten när man kliver utanför dörren.↑
daniel zetterman har varit här och idag red vi över bommar och så, mogge är fin! idag kom också hanna (trots en del krångel) hit och det firades såklart med att hon bjöd jag och ronja på kebab:) tyvärr måste jag sova nu för imorgon står mycket på schemat. PUSS



PS. ni får en bild på en liten bit av schabraket jag köpte i söndags och MAMMA: jag önskar mig ett pannband i denna färg i "grattis-du-har-bott-utan-mamma&pappa-i-20dagar-present:)


PSSSSSSSS, vissa verkar ha endel frågor runt flytten och hur det blir med mina ponnyer osv.
jag tänker spara frågorna tills det är några stycken så att jag kan svara i ett speciellt inlägg, så fråga på!


Kommentarer
Postat av: ..............

Vad är Mogge för häst?



berätta mer om var du går gymnasium och så :)

2009-09-02 @ 21:35:25
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

Vilket proffsigt namn Freja har ;)

2009-09-03 @ 16:56:08
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: ep

när kommer du hem till mig ?

2009-09-03 @ 22:21:18
Postat av: MAMMA

Är det nån mer än jag som tycker att det är lite dålig uppdatering här?

2009-09-04 @ 20:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0