Anthonia & Ferlando


stöcke ponnyförening 13/9-09

Postat av: J
Vad har gjort av alla ponnyer medan du är i Skåne-land? Såg att Anthonia tävlade ferlando, sålt honom till henne? Älskar din blogg!

hejsan, cornetto, ferlando och fuxen står hemma hos mamma och pappa i stallet i vallen, nu när min syster har flyttat hem från stockholm så rider hon dom lite och det är jag tacksam för, ponnyerna står alltså än så länge kvar hemma! ja, det stämmer att hon har tävlat honom men han är absolut inte såld till henne, anthonia är en duktig tjej och fick möjligheten att tävla honom på våra hemma tävlingar för ett par helger sedan. det är fortfarande min pappa som äger honom men hur det blir i framtiden vet jag inte riktigt, det enda som är säkert är att han inte ska säljas till någon annan än en liten tjej/kille som förtjänar en sån snäll liten ponny. tack J, det värmde!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Jag såg Ferlando på Hästnet. Och är lite intresserad av honom, jag är en tjej på 13 år, som aldrig har haft en egen häst, men jag rider på ridskola i tävlingsgrupp 5 ggr i veckan. Jag skulle nu vilja köpa en D-ponny att ha roligt med, utvecklas med, en ponny som man känner sig trygg med, som är snäll och som tar med mig ut på tävlingsbanorna! Jag har eget fräscht ny renoverat stall hemma, med fina hagar, en paddock och ridhus 1 km ifrån! Jag är en ansvarsfull, snäll, glad tjej som vill att alla ska må bra.

Är Ferlando i BRA kondition?

Är han snäll i all hantering, som att lasta, klippa, sko?

Är priset 100 000 prutbart?

Skulle du kunna tänka dig att jag kom och provred?

Skulle du sälja han till mig om jag skulle vilja köpa han?

Självklart skulle du få komma och hälsa på han, och se hur han har det!:)



Jag skulle vara väldigt tacksam om du svara på alla mina frågor så bra som du kan!

Och du skulle gärna få berätta något mer om er, som hur länge du haft Ferlando!?



Tack, i förhand!



2009-12-25 @ 11:48:51
Postat av: Anonym

Hej igen!

Snälla Elvira kan du inte svara på mina frågor är du jätte gullig!

Jag har en fråga till :P



* Är Ferlando Duktig i dressyr?

Har han tävlat det?

Om, hur högt?

Kan du inte lägga ut bilder eller filmer när du

rider dressyr på han?

Jag vill så gäna se han då:)

Snälla SVARA!

2009-12-27 @ 15:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0