det är dags att tänka efter

shit, det var ett tag sedan jag bloggade här, seriöst, hoppas att jag inte har tappat läsarna! den senaste tiden har det inte hänt mycket av värde, iallafall inte som är okej att berätta för er här. helgen har varit den tråkigaste sedan jag flyttade till söder och jag och ronni har slagit rekord i att fördriva tiden utan att få något vettigt gjort. idag har jag inte ens ridit min ponny och fyfan imorgon blir jag avbockad! veckan börjar som så att imorgon ringer väckaren 0850 och klockan nio börjar datakunskapen. på tisdag kommer daniel zetterman och då ska vi förmodligen skutta över lite hinder tillsammans. ikväll lovar jag också mig själv att uppdatera bloggen mer efter dödshot från norr och jaa, VI HÖRS!

i rask takt mot flickan som lekte med elden, fulla av förväntan


mogge vill spy framför kameran


jaa? två fina typ


ronni chillar i stallet en fredagkväll(ovanligt att vi är i stallet, jävla nördar!)


sötnos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0