plingelingeling

skrivit inatt klockan tolv, men eftersom det inte gick att ladda upp då så får ni det här:
 
eftersom klockan är sent och jag ska upp väldigt tidigt imorgon så ska ni bara få en snabbresumé på dom senaste dagarna. igår någon gång efter lunch kom två norrlänningar som ni säkert känner till, jacqueline och tomas kom och hämtade mig och mogge på bökis och jag fick säga hejdå till gården och tjejerna för ett tag.

gårkvällen iallafall var trevligt tillsammans med jennifer & co och imorse lämnade jag mogge och vi åkte till my one där jacqueline köpte ett par kingslandsbyxor och sendan vidare mot flyinge där vi gick på en clinic med meredith michaels. den var riktigtriktigt bra och jag är såå glad att jag fick möjlighet att gå på den, tack jacqueline!♥

senare fick jag skjuts till lund och väl där hade jag ingen idé på hur fan jag skulle ta mig till ronni och hennes föräldrar, så jag tryckte ut en biljett till Ystad och ringde ronni i halva paniken för att jag i helvete kunde hitta varifrån tåget gick(alla skånetrafiken-gubbar som brukar hjälpa verkar också ha gått på lov), varvid ronja nog gjorde det smartaste av situationen och bad mig hoppa på en buss istället för att försöka mig på något tåg. jaha, 64 spänn i sjön, VÄRT!

 tillslut tog jag mig iallafall till hedeskoga och här sitter jag nu, nuduschad och arg på mig själv för att jag inte sover. flyget går nämligen klockan 0630 imorgon och ronni har skvallrat för mig att väckaren ringer kvart över fyra imorgon. så...SOVGOTT PÅ ER


Kommentarer
Postat av: Amanda B

Clinicen var inte dålig ^^

2009-10-27 @ 22:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0