i min fantasiiii rullar vi runt bland mjuka kuddar,

fantasiiii AHA! denna otroligt(!!!) händelserika fredagskvällen har avrundats med en storstädning av lägenheten vilket behövdes, fredag har också betytt NFU med allt vad det innebär. klockan 12.40 tog vi tåget till skurup och där väntade ronnys mamma som skjutsade oss till Landäng där jag fick gråta lite över ett par dyon-chaps som utan tvekan står högst på önskelistan till tomten detta året. igår fick jag och ronja låna varsin liten westernhäst av våra snälla grannar och det var som vanligt en skrattande upplevelse. idag hoppade jag upp på moggerufs och önskade att han vore lika lydig som westernponnyerna men det blev en halvtimma barbackabus runt anläggningen och tyvärr inga slidingstops denna gången heller:( imorgon ska jag följa ronja och royal på tävling och något annat speciellt är inte inplanerat. ni får två bilder på girlsen och nu ska grease få söva oss i soffan, hoppas ni får en trevlig natt PUSS!

elvira, freja, anna, ronja

GOD NATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0