från en tjej som börjar på hjo

HUR
Svarar du i telefonen:
hej
Gör du när du är kär i fel person:  slutar vara kär eller fortsätter vara kär
Tycker du om gul-bil-leken: så jävla rolig
Mycket pengar har du i plånboken just nu: några hundra, illa
Mycket är klockan: 09.47
Många kontakter har du på msn: inte vet jag, några
Spenderar du en regnig dag bäst: under ett röd-rutigt täcke

VEM
Är ditt 10:e sms ifrån och vad står där?
det är från andré som skriver att jag inte får ringa så sent
Pratar du med på msn just nu? nej, ingen vill ju
Ringde dig senast: pappa
Pussade dig senast? jag tror faktiskt det var ronja, eller inte vet jag
Vill du kasta en sten i huvudet på? mjau
Saknar du mest just nu? fuxen nästan
Ska du träffa imorgon? alla tjejerna i stallet och kanske någon annan rolig
Sov du med senast? ronny
Vem fick du senast sms av? 16100

JA- OCH NEJ-FRÅGOR

Cyklat utan händerna:
ja, har just lärt mig:}
Gråtit en hel natt: nja, jo kanske
Druckit så du spytt: aldrig hihi
Åkt vattenskidor: ne
Åkt rullstol: haha ja, någon gång säkert;P
Gjort en bakåtkullerbytta: tror jag EJ 
Köpt lösgodis för över 50 kr: jamen jämt
Haft träningsvärk: jämt också
Önskat att du var det andra könet: ye
Har din kompis rosa kanindräkt: nej inte vad jag vet, elle har någon det?


Kommentarer
Postat av: ;)

har du inte sett min rosa kanindräkt hemma i garderoben? :O hahhaa

2009-10-02 @ 18:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0