svårast är det med dom värdelösa

idag har jag plockat små vita blommor bakom huset, matat årets första igelkott och betat ferre för första gången detta år. ihelgen rider vi även säsongens första utomhustävling och våren verkar vara här. ikväll har jag packat och putsat inför helgen, umeå ryttarförening är det vi ska till och där ska sista omgången i elitserien 2009 avridas,  jag är lagom taggad och jag längtar efter att se jaqueline! idag har klass 9 i lövånger varit i city och sett en teater som faktiskt var ganska bra, vi har även tagit avslutningsfoto och jag och mina tjejer har varit arga som bin och bara hatat vissa i klassen som alltid ska vara tvärt emot. hat åt er, men annars: puss och godnatt!

om jag inte minns fel tog jag den här bilden på
 jag och denice's vilsepromenad i den enorma skogen på berget.
i miss u hun♥

Kommentarer
Postat av: emman

nä fyfan,fula nå så jeeevulskt. utfrysta skulle jag vilja säga.. du steker nog i umeå elvira WOHO

2009-05-15 @ 01:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0