let's play pretend, let's act like it comes naturally

gokväll gott folk, igår kväll tänkte jag blogga litegranna för er med det blev lixom ingenting av, sånt som händer. igår iallafall var equiterapeuten här och kollade litegrann på fuxen&mc, hon hittade inga direkt stora fel på ponnyerna vilket nog var en liten besvikelse. andré kom till mig iallafall och övade sitt tålamod i stallet, duktiga han. ikväll har jag ridit ett par poahästar och dom var snälla som lamm och eftersom emmaost så snällt frågade om hon fick komma och hoppa hos mig någon dag så snabbsladdade jag ridbanan med räsertraktorn. snart har helahela ridbanan tinat av och då mina vänner ska jag släpa fram allt skräp, och bygga en fet bana! shit, låter kuuul!

planerna inför helgen är i full gång och jag tillsammans med mamma ska fara på SRKs storhästtävlingar och kolla in en liten häst som mamma mer än allt vill ha!!!!! imorn blir det kanskekanske grillning eller annat med massa. nu ska jag snabbfika och sedan sova snabbare än snabbt för imorgon är det freeedag, dvs dagen före lördag, alltså: klara+ludwig♥
MERA KÄRLEK ÅT FOLKET, sovsött

Kommentarer
Postat av: Kalle

snygg ludde =D

2009-05-08 @ 07:57:04
Postat av: jacqueline dinewald

sv:

ooh ja det kan du jättegärna göra :D

hoppas allt är bra med dig! 1000 kramar

2009-05-08 @ 14:42:36
URL: http://charente.blogg.se/
Postat av: Emma Koistinen :D

men hörruu, när vill du ha hjälp förresten! :) ?

taggad ju ;D

2009-05-08 @ 22:59:45
URL: http://koiistinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0