förrutom ferre är du världens finaste i hela hela världen


dagen har varit strålande och ikväll har anna varit här och umgåtts med fuxen igen,
hon tyckte att han hade blivit jätte mycket bättre:)
 sen så har jag ridit cörnii för första gången på ett tag och han kändes fin.
imorn blir det bodaborg, full fart är det som gäller,
jag och pappa har gjort en god röra och imorn ska jag göra smaskiga mackor,
jag räknar med att emmakåsh pallrar sig till skolan och följer med, räknar med alla andra tjejer också för den delen!

Kommentarer
Postat av: jacqueline

adda så kan jag skicka massa fina bilder på dig och ferreeee :D



[email protected]

2009-05-18 @ 23:50:10
URL: http://charente.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0