André är bäääääst!!!!

yes, tur att det fanns en datte på hotellet eftersom jag inte tog med min. just nu har vi kommit tillbaka till hotellet efter en god middag på nån restaurang och nu längtar jag efter sängen! I eftermiddag har jag och ferre vunnit LBn och det känns som en bra uppladdning inför 120 imorgon. min lördag kommer alltså starta med LA som framhoppning inför laget och sen blir det nervöööst för då ska jag och ferreknuttis debutera medelsvåår WEEEOOo önska mig goodluck!
imornkväll får ni en uppdate!

Kommentarer
Postat av: emma :)

lycka till elvis, rid så det ryyyker ;)

haha

2009-05-15 @ 22:02:00
URL: http://koiistinen.blogg.se/
Postat av: Anonym

KANON ELVIRA

2009-05-16 @ 22:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0