"okej, nu lutar vi oss tillbaka i stolarna åså stirrar vi på stjärnorna"

imorse när jag vaknade tänkte jag att idag går jag fan inte till skolan, jag pallrade mig iallafall dit och insåg fort att i sängen hade jag lika gärna kunnat stanna. vi gjorde inget vettigt alls och dagen slutade med en dansuppvisning, tyvärr en dålig sådan. jag kom hem, fick våfflor av pappa och sen så småningom rullade jag ut i stallet och red ferredutten.
nu har jag duschat och ligger i sängen och pratar med musandré i telen,
 aik verkar leda och det är fan chockerande! snart ska john blund sjunga på min axel och jag hoppas att jag ska vakna imorgon med solen i ögonen. SEEYA!


Kommentarer
Postat av: Anonym

musandré?

2009-03-26 @ 09:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0