tell me who made these rules

ikväll har jag sparkat ut till stallet och ridit dom stora pojkarna! det gick bra. imorgon är jag ledig och just nu känns det bättre än vad jag hade hoppats på! ledighet betyder ridning och vi ska iväg och hoppa med den röde, sen stan för att köpa en klocka och senare på kvällen lövånger och andreee WIIEHOo. just precis nu sitter jag och dricker en smaskig smoothie och snart ska jag ta mig i kragen och hitta på något, på återseende kära läsare

eftersom mitt bildförråd är ouppdaterat så visar jag er en bild på elvira 2 bast

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men så sweeeeet! Fuling <3!

2009-03-26 @ 23:01:07
Postat av: eMMI

HAHAHAHAHA ELVIzz 2 bazzzt gjorde mig mycket mycket gladare

2009-03-27 @ 20:29:03
URL: http://emmacohen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0