JOSH

ÄR DU EN BRA FLICKVÄN? njaaa
HUR RAGGAR DU? inte med framgång iallafall
VAD HETER DU? elvira boström och några konstiga mellannamn
KALLAS? eeeee bosse ofta, elvis ibland
VARFÖR? det är väl ganska logiskt 
VAD HAR DU GJORT IDAG? alldeles för lite
VAD SKA DU GÖRA IDAG? sova nu
VAD VILL DU HELST HA NU? ba helg och godis och sånt
VAR ÄR DU NU? hemma
SAKNAR DU NÅGON NU? ja!
RÖKER DU? ooaldrig
NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT? ingen aning, ihelgen av mamma lite saker som kanske kan räknas som present.
VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN? softaa
VILKEN FÄRG HAR DU PÅ DINA UNDERKLÄDER NU? svart
LÄNGTAR DU TILL NÄSTA FÖDELSEDAG? joda
VEM PRATADE DU MED SENAST? pappa
VAD PRATADE NI OM? om godnatt och sovgott
VAD GÖR DU JUST NU? ba myser
ÄR DU PINSAM PÅ FYLLAN? jamen vilken fylla?
ÄR DU BLYG? ibland kanske
NÄR KRÄKTES DU SENAST? det vill jag inte minnas
VILKEN LÅT LYSSNADE DU SENAST PÅ? justin nozuka - save him
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT?japp
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG INATT?japp
HAR DU GLASÖGON? absolut inte
BOR DU I STHLM, GBG ELLER MALMÖ? jag bor i vallen
HAR DU SAGT "JAG ÄLSKAR DIG" TILL NÅGON IDAG? nej, det har jag inte
ÄR DU HOMOSEXUELL? nej
VAD TYCKER DU ÄR ÄCKLIGT? inte så jättemkt, men spindlar
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV? typ 5 min av så ska det låta i fredags.
VEM FICK DU SMS IFRÅN SENAST OCH VAD STOD DET? säkert andré, och det stod säkert att han skulle ringa snart
ÄR DET LÄTT ATT FÖRFÖRA DIG? ja och nej
HUR SVARAR DU I TELEFON? hej, goddag och hallå
VAD HAR DU FÖR INTRESSEN? typ att hoppa häst HEHE
FAVORITSYSSELSÄTTNING JUST NU? mys
HAR DU DVD-SPELARE? ja
VAD ÄR DU RÄDD FÖR? sånt som bits
HAR DU GOTT BORDSSKICK? njaa
VAD ÄR ATTRAKTIVT? kanske en attraktiv man eller nåt sånt
VAR GÖR DET ONDAST JUST NU? tror inte ens att det gör ont
KLIAR DET NÅGONSTANS? nja
VILKA FÄRGER PÅ KLÄDER UNDVIKER DU? jag kör på allt
NÄR SKAFFADE DU MOBILTELEFON? ganska sent och helt i onödan
VEM ÄR DEN SNYGGASTE DU TRÄFFAT/SETT IDAG? fuxen
VILKEN SMAK ÄR DET I DIN MUN NU? colgate
VAD SPANAR DU FÖRST IN PÅ EN TJEJ/KILLE? den vänstra lilltån och dess form
ANVÄNDER DU TANDTRÅD? inte alltför ofta
HUR MÅNGA HAR DU VARIT OLYCKLIGT KÄR I? har aldrig erkänt för mig själv att jag har varit olyckcligt kär
VILKET ÅR I DITT LIV HAR VARIT BÄST OCH VARFÖR? 2008 funkade
VAD KÖPTE DU SENAST? singoalla
BRUKAR DU KOMMA I TID? kanske inte alltid, men vad ska man göra när man är upptagen med annat?
HUR KÄNNER DU DIG NU? trött och ful
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER? svart
KAN DU LAGA MAT? jamen självklart kan jag det ja
VAD PLUGGAR DU? typ 1000 olika saker och det ör bara för mkt
ÄR DU AKTIV I SKOLAN? man självklart är jag det
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR? jaadå
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB? njaa
HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL? mycket svårt att veta
HAR DU NÅGRA PIERCINGAR? öronen











Kommentarer
Postat av: Din Älskling

sånt som bitts undra vem som göra de (A)

2009-03-09 @ 23:04:00
Postat av: din vän

ÄR DU AKTIV I SKOLAN? man självklart är jag det

BRUKAR DU KOMMA I TID? kanske inte alltid, men vad ska man göra när man är upptagen med annat?



varför hör jag precis vilken ton du använder när du säger dessa väl valda ord och varför skrattar jag så jag sprutar ut cola över hela min skärm och tangentbord. stort tack elvis, verkligen.

2009-03-09 @ 23:25:10
URL: http://mynameisnotelvis.blogg.se/
Postat av: hannajjjjjj

du e king

2009-03-09 @ 23:49:04
URL: http://hjo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är världens bästa filckvän :)

2009-03-10 @ 16:05:08
Postat av: Din Älskling

Du är världens bästa flickvän!!!

2009-03-10 @ 16:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0