"jag sitter jävlar en meter från TVn och glor som fan!"

jajjamensan, jag sitter med telefonen i handen och hör andré pladdra på om aik,  kan lägga mobilen under sängen och ändå höra honom, tyyyp! ikväll har iallafall sanna varit här och hjälpt mig att rida lite, det är skönt när man får lite avlastning och kan gå in utan att känna att man borde gjort mer, tackar för det! skolan idag var trög som vanligt, tills emma behaga pallra rumpan till skolan och gjorde stämningen lite lättare och imorn väntar en undersökning som tar hela dagen och jag har (såklart) köpt en fet godispåse som ska rädda min kropp när blodsockret rasar.
så håll nu bara en tumme för aik och sov så gott.

Kommentarer
Postat av: P e r n i l l a

Hej! Skulle vara mer en tacksam om jag kunde få din hjälp. Är verkligen i desperat behov av det. Tack på förhand! Ha en fortsatt trevlig kväll :)

2009-03-16 @ 22:45:49
URL: http://pernillabremer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0