du åker långfärdsskridskor mot fel vak, förstår du vad jag menar?

ikväll när jag sparkade ut till stallet möttes jag av moggekillen, han såg glad ut som vanligt men när jag tog mig en närmare titt så ser jag ett fett sår rätt över huvet, man skulle kunna tro att nån har sprungit in i hagen med en kniv och skurit honom, stackars liten! förutom det så har kristian trillat och fått ett hål i knäet idag och jag har gjort muntligt nationellt prov i matte, tagit tag i so-pluggandet och även insett att första världskriget inte intresserar mig särskillt mycket. nu blir det smoothie eller något annat smaskigt och sedan duschen,
jippiekajej motherfuckersss

denice wall och ferlando sommaren 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0