godnatt alla

Vad har du för utrustning?

Vad har du för ridbyxor? ett par beige domani, ett par gråa (något konstigt märke) +ett par kingsland på väg hem wiiiee!
Vad har du för stövlar? ett par tretorn
Vad har du för skor? dublin, ett par bruna och ett par svarta
Vad har du för strumpor? glittriga celeste stein från USA, några kingslands tävlingsstrumpor och ett par vanliga kingsland
Vad har du för säkerhetsväst? en zippa
Vad har du för ridhjälm? en gpa speed air och en charles owen
Vad har du för sadel? en brun pessoa, en svart cliff barnsby och en brun jeremy rudge
Vad har du för benskydd? oftast veredus carbon gel eller olympic på tävling, annars eskadron mfl.
Vad har du för träns?  ett dyón, ett glen gordon, ett zaldi, två stübben, ett heimer och massa andra konstiga
Vad har du för grimma? flera skruttiga
Vad har du för spö? ett mintgrönt som aldrig går att ersätta med något annat.
Vad har du för schabrak/vojlocks? flera anna scarpati, några JW, ett par lamicell och endel andra, när jag rider hemma har jag andra i flera olika märken.
Vad har du för martingal? två stycken pessoa, en brun och en svart
Vad har du för bett? smala tredelade för det mesta
Vilket märke är ridstövlarna? tretorn
Vilket märke är tävlingskavajen? animo
Vilket märke är sadeln? pessoa, cliff barnsby, jeremy rudge
Vilket märke är ridbyxorna? domani mm
Vilket märke är skjortan? kingsland
Vilket märke är pannbandet? ett swarowski, sedan har jag massvis med pannband som jag både rider hemma i och tävlar med, alla av mamma.
Har du läderstövlar? nej
Har du helskodda ridbyxor? nej
Har du tävlingskläder? ja
Har du dyra ridkläder? både och
Har du en dyr sadel? nja
Har du ett dyrt träns? både och
Hur mkt kostade dina ridstövlar? ca 3999kr
Hur mkt kostade ditt fleecetäcke? dom flesta är segertäcken och sedan har jag endel andra, inga finare.
Hur mkt kostade ditt dressyrspö? har inget spö som är längre än 60 cm typ
Hur mkt kostade din hjälm? 4900kr samt 2800kr
Hur mkt kostade ditt träns? mellan 300-3500kr
Hur mkt kostade ditt nosludd? använder ej
Hur mkt kostade dina stigbyglar? mellan 300-1200 svenska riksdaler.

Kommentarer
Postat av: jacqueline dinewald

oj va dyr din gpa var, jag köpte min 06 eller 07 för 3400kr!

Alltså åh ta med mig till skåne.

Alltså vet du hur hemskt det är att du ska flytta? det är helt sjukt! ÅH VAD JAG KOMMER SAKNA DIG

2009-07-14 @ 11:31:21
URL: http://charente.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0