öj myror, ni bygger eran nya myrstack farligt nära min favorit-ridstig!

oj vad dagarna går fort, det har faktiskt hänt en del saker i mitt liv den senaste tiden!

på fredag efter träningen for jag och andré på bio och såg gruppen för särskilda insatser, mycket bra! på lördag förmiddag mockade vi stallet tillsammans och på eftermiddagen kom martina och josse med sina hästar. innan maten så hoppade vi på ridbanan och carro fick prova ferre, hon hoppade också litegrann med han och det är bara att konstatera att han är finast! i går var vi på kattisholmen hos farmor och farfar och det var mysigt! idag klockan 11 for andré hem och det blev lite tomt, ikväll har jag ridit och nu sitter jag och äter kola MUMS! imorgon ska fuxen ut och åka och jag ska även börja packa till skåneresan WEHOo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0