life is a maze and love is a riddle

hej på er. 
bloggandet är lika slött som livet just nu, det är värmens fel! påmåndag eftermiddag åkte jag och andré till skäran och dit kom klara och ludde på kvällen, det var väl sådär ösigt men funkade lätt. igår eftermiddag kom pappa och förstörde lyckan och jag var tvungen att åka hem! så igårkväll kom emmaös och emmac och hängde lite, sen kom pojkarna och dom vart kvar här till sent i natt. mamma väckte mig i morse (ville slå henne) och sa att martina var på väg hit, så jag och ferre har hoppat med henne och uffe på morronen, ferre är finast! sedan har jag påtat på och ja.. nu sitter jag här med ett mjölkglas och vad som händer senare det vet nog ingen, eller jo, ikväll kommer andreeee PUZ!

denna bild gör det enkelt för er alla att se vad vi har gemensamt, du är finast!

Kommentarer
Postat av: MAMMA

Vem är du? Inte mitt barn!?

2009-07-04 @ 18:39:14
Postat av: Anton!

2009-07-06 @ 13:52:24
Postat av: Anton!

SATAN SÅ KING BILD :D

2009-07-06 @ 13:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0