för du var solskenet

ikväll har jag ridit ett par poahästar, någonting har hänt med mogge, han verkar veta att om man sköter sig nu kan man få följa med på ett äventyr (har en fågel viskat i hans öra eller vad?) han är jättefin. fuxen däremot betedde sig inte riktigt bra, han var mer vild än tam och om jag överlever helgen vet nog bara gudarna. imorgon iallafall, klockan 10.30 så åker jag och fuxen till stöcke, jag ska rida 3 st LCar ihelgen och det hoppas jag ska vara lagom. (jacqueline, jag räknar med att du kommer och träffar mig!) nu ska jag ta en snabbdusch och sen ska jag krypa ner med andré i sängen, HEEEEJRAAAaaa

Kommentarer
Postat av: en blyg kalle :]

haru hennes nr?

2009-07-03 @ 12:17:45
Postat av: jacqueline dinewald

MEN SHIT DET ÄR JU I HELGEN, men jag dyker upp där, visst är det på söndag och lördag också?

2009-07-03 @ 14:51:43
URL: http://charente.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0