Vi bara snöar bort

Igår äventyrade vi oss ut i -18 grader och snöstorm till en stuga hundra mil bort som förövrigt inte verkade existera.
det blev därför en tur till en mer bekant stuga och lite korv blev grillad. efter några timmar (när alla ville dö för att det var så kallt) åkte vi hemmåt igen och drack lite varm choklad som mammsen gjort och sen såg vi twilight.
jag somnade vid tolvsnåret såklart och när andré fick liv i mig igen hade vännerna åkt, snopet haha!
vid nio imorse när jag vaknade så vräkte fortfarande snön ner och termometern stod på -17,9 BALL!
nu har jag just kommit hem från lövångercity där jag köpt en smarrig godispåse som förhoppningsvis ska avnjutas med några goda vänner framför melodifestivalen. blir nog trevligt!
 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Undrar vem som ser stirrigare ut......André eller Mickey?!

2009-02-07 @ 16:49:47
Postat av: hannaa

zöt häzt

2009-02-07 @ 18:19:01
URL: http://hjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0