Luta dig tillbaka och hör när jag viskar


Idag ser det så här ut när jag tittar ut genom dörren, PEPPANDE! att tänka på är att bilden ändå inte förmedlar en helt korrekt uppfattning om helvetesvädret.  fyra stycken ponnyer bör ridas och jag vill dö! Inatt sovde vi sex stycken i mitt rum och det var riktigt mysigt måste jag säga. nu väntar andreas här med mig på skjuts eftersom han körde åt helvete fast och grävde ner sig i mammas rabatt när han skulle här ifrån, haha stackars mamma! gårdagen var som sagt rätt så trevlig, och den tanken ska glädja min själ nu när jag ska dra på mig det fetaste stället med skoterglasögon och allt för att kämpa mig ut och gnega i stallet. skriver senare om jag inte har snöat över, PEACE.

Kommentarer
Postat av: emma

man känner sig så jävla insnöad att det är fan knappt sant. utlandet nästa elvis....?

2009-02-08 @ 16:41:17
URL: http://emmacohen.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag älskar snö!!!! de var så jävla roligt att köra skoter idag :D

2009-02-08 @ 20:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0