gråt inte älskling

Idag har klass 9 på lövångerskolan fått den stora möjligheten att träffa Chalotte, 27, som kör en vit volvo 740. detta uppskattades av vissa om jag säger så. ung företagssamhet var kanske inte våran paradgren men det är helt enkelt bara att acceptera. när hon äntligen lämnade oss för lite eget arbete så blev det kafferep i hörnet med porrlampan och det var mycketmycket trevligt. Ikväll blir det några minuter på ponny och sen ska mitt rum saneras, frivilligt arbetande hemhjälp sökes!


sen hittade jag en bild på mig och en tjej som jag tycker väldigt mycket om,
den är tagen för snart ett år sedan och jag säger bara ENJOY!

Kommentarer
Postat av: get lost jag äter ost

charlotte,27,stolt ägare till katterna lisa och steffe.

2009-02-11 @ 17:56:28
URL: http://emmacohen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0