vi får se hur långt det bär för jag hinner knappt

nu blir det en snabbis bloggis, ligger i sängen, har ganska just kommit hem från löviss, där var det mys med massor och tyvärr var jag tvungen att fara hem alldeles för tidigt. imorgon är det uppstigning med tuppen för då packar jag in maguire och cornetto och åker till vännäs och tränar hela helgen, det ska förmodligen bli roligt och jag ser fram emot att träffa jacqueline och kanske även amandatjejen. bloggandet kommer alltså att upphöra men på söndagkväll blir det resumé från i helgen, godnatt

Kommentarer
Postat av: Din älskling

Lycka till i vännäs :)<3

Kommer saknar dig!<3

2009-04-24 @ 23:53:45
Postat av: emmacdå

kommer gå kungkung, gå bananas!

2009-04-25 @ 19:05:25
Postat av: emmacdå igen

glömde säga att:

1.använd hjälm

2.ge allt

FULL FART

2009-04-25 @ 19:06:41
Postat av: Jacqueline

Så himla bäst det var att se dig idag!!!!!

synd att vi inte hann säga hejdå ordentliget, men vi ses på hemma tävlingarna va? :)

2009-04-26 @ 22:34:00
URL: http://charente.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0