Det handlar om ögonskimmer, och om glitter och såpbubblor, om att ligga stilla och lyssna till varandras hjärtslag, att tala samma språk och samma tystnad, och att vara tryggt inlindade i stora luddiga närhetsfiltar.

en sån tur att jag fick borsta av sparken imorse och sparka till bussen, synd att jag inte tog dunjackan och skönt att jag förfrös mig själv i snöstormen, när jag sedan sparkade hem och fick tvärstopp av ett gruskorn var lyckan oändlig och jag insåg att gud kanske finns däruppe ändå. nu står termometern på 4,2 grader celsius igen och att det ska töa mer denna kväll, det behöver jag absolut inte oroa mig för, dåså! hata vinter, hata norrland


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0