tjejor & magnum strawberrywhite

ikväll har jag pluggat tyska och druckit skogsbärsté, kvällen kunde alltså i princip inte vara bedrövligare. dagen iallafall har varit mysig med tjejerna och det gläder mig att bänkarna töat fram och att killarna rullar fotbollen igen. jag, angelica och emmac har sjungit halsen av oss och jag och emmaös har hittat en grässlänt som är torr nog att sitta och mysa på, jag älskar våren. just nu längtar jag ihjäl mig efter andré och snart blir det sängen och andra avenyyyyn!

sen en sak till, fick en söt kommentar av olivia som undrar hur många hästar jag har egentligen haha,
svarar på det här eftersom det kanske finns fler som undrar,
och det är så att jag har 4 stycken Dponnyer -fyra män som dominerar mitt liv,


och, ja självklart gör och säljer min mamma pannband till "vem som helst".
kolla in hennes pixbox: smokerings.pixbox.se  där finns några exempel, annars gör hon de färger man själv önskar.


GODNATT MINA VÄNNER

Kommentarer
Postat av: emmacdå

säger bara heaaaavens on fire,kanon väder idag och imorgon hoppas vi på bättreee=) imorgon kan vi sitta på det torra gräset, om du tar gitarren så tar jag mikrofonen så får resterande tjejer ta glassen! sen ger vi allt och går bananas !!

2009-04-22 @ 22:07:37
Postat av: MAMMA

Men du dissa Mickey!?

2009-04-22 @ 23:44:26
Postat av: Emma

åh vilka fina! :) visst är det pannband?

jag såg såna på hästloppisen på travet idag.

2009-04-26 @ 13:29:52
URL: http://emmanormark.blogg.se/
Postat av: olivia

ÅH nice, du hörde min önskan! Jag ska kolla in och maybe det kommer ett fint pannband på madde i sommar!

2009-04-28 @ 20:39:01
URL: http://oliviabryndahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0