hat till dom jag hatar, förstår du vad jag menar?

nu har just hanna farit och det blev lite ensamt igen.. ikväll har vi ridit tillsammans och det var ungefär det vi hann med! idag har jag såklart gått skola, jag har visat mina kunskaper/okunskaper om första världskriget för ulla, hoppas att hon är nöjd. tjejerna på skolan gjorde dagen, det droppar från taken och aldrig förrut har jag varit så tacksam över lite regn. nu ska jag bita i det sura äpplet och fortsätta med mitt äckliga rum och vad mer har jag att säga? emma har redan sagt det, kärlek till dom som förtjänar, hat till dom som förtjänar.
livscoachen förklarar det också bra, SKIT SKA SKIT HA! peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0