fin, finare, finaste ferlando i väääärlden


nu så, mina vänner
igårkväll hade jag tänkt blogga litegrann om dagen men jag hann somna innan dess hehe,
tävlade iallafall på SURF, regionalt. ferlando var 2a i LB, vann MH cup kval 1, och vann LAn, KINGHAN! mogge var också duktig, 0-0 i båda klasserna, han var tyvärr för snabb för att fastna på kort, man jag ska ladda upp något snuttig senare!  cornetto gick inget vidare alls och gjorde mig aningens besviken eftersom han varit så jävla fin på slutet, sånt som händer. just nu ska jag ut i stallet och lastträna den tjuriga röda för 1530 ska vi träna dressyr för anna baker, det blir kanon och just nu så taggar jag daaaaniel svensson nästa helg, WIIEIEHOo älska livet

Kommentarer
Postat av: cv

Grattis

2009-04-19 @ 15:12:17
Postat av: emma

GRATTIS! :)

2009-04-19 @ 17:05:27
Postat av: Hästpassion

Grattis! Fin bild också.

2009-04-21 @ 01:54:04
URL: http://hastpassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0