detta dåliga väder gör mig ledsen men andré gör mig glad

nu tar jag mig i kragen och försöker skriva något vettigt

början på denna vecka har inte varit särskillt aktiv eller fartfylld, brist på tid har bloggandet och sömnen fått sota för men nu är jag redo. helgen gick både bra och dåligt, mogge hoppade högt och duktigt för daniel svensson och cörnii gick inte bra alls, mamma for med den stackars hästen till doktorn igår och det så oroande bra ut, cornetto ska iallafall vila ett tag och sen får vi se vart detta leder. annars var det roligt att träffa lite människor man saknar och lite mindre roligt att träffa människor man inte saknar, ni förstår vad jag menar.

i eftermiddag har jag haft utvsamtal tillsammans med sötastrid och pappsen, det gick bra och gav min skoltrötta kropp lite hopp om framtiden. planer runt valborg är i full gång och jag längtaaar!



MUNSBORO CORNETTO & MUNSBORO MAGUIRE myser i vännäs 25/4-09

Kommentarer
Postat av: hjo

love maguire och dig och cornetto foeva

2009-04-30 @ 21:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0